Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Uitlaatsystemen

Uitlaat Systemen zijn een bepaalde component, die de afstemming broederschap verdeelt in het midden ... sommige mensen geloven dat een afvoerpijp uitlaatsysteem (3,5-4.5") is de weg aan de macht nirvana, waar want er is een kamp dat gelooft in een goed gemaakt gemiddelde grootte (2.5-3.0") met vloeiende bochten doorn zal zijn van meer voordeel ... we hebben de neiging om in dat kamp zitten voor een paar redenen ...

  1. Het motor / turbo combinatie op elk voertuig is nooit ontworpen om met een 4" uitlaat 'regenpijp' run met een dwars door vakje aan de achterkant.
  2. Deze grote uitlaten vaak zeer nadelig effect hebben op de turbo, dan wordt de turbo oliekeerring systeem ontworpen om te draaien als een drukverschil afdichting en het gebrek aan tegendruk is een van de eerste redenen een turbo lekt olie (rookt bij stationair toerental en op overlopen). Hoeveel turbo auto's zie je met 4" uitlaten roken bij het stoplicht?
  3. Het andere belangrijke feit is dat de wastegate systeem (op integrale waste gate eenheden) zijn ontworpen om tegendruk om het gas te druk voor en na de turbine gelijk te maken ... dit verschil kan zo worden verstoord door deze uitlaten dat de waste gate kan geen meer controle van de impuls die leidt tot stimuleren spikes, stimuleren kruip en het ergste effect kan zijn over de snelheid van de turbine rotor die voortijdig uitvallen van de turbo zal veroorzaken.