Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Diagnostiek

De turbo is een van de meest onbegrepen producten in de automotive industrie. Als het voertuig begint te stoten rook de turbo zal altijd krijgen de schuld. Het is deze onwetendheid of gebrek aan kennis door de eigenaren en zelfs een aantal monteurs dat maakt turbo-service een zeer moeilijk gebied om te werken inch.

Een turbo werkt in een uiterst vijandige omgeving - 1050°C uitlaatgassen / turbine temperatuur en meer dan 200,000-RPM rotor snelheid zijn niet ongewoon bedrijfsomstandigheden voor een auto-turbo. Waarderen dit zal u helpen te begrijpen waarom een ​​turbo zal mislukken als de motor of de ondersteunende systemen zijn niet in orde zijn. De belangrijkste levensverlengende factor voor een turbo is de smeerolie, vergelijkbaar met de bloedtoevoer voor een mens.

Klik hier om te downloaden Turbo Dynamics Diagnostische Fout Vinder, die u helpt om nauwkeurig te diagnosticeren problemen en weer het voertuig op de weg te helpen. Het geeft je een aantal mogelijke oorzaken wanneer een motor en / of turbo laat zien falen symptomen.

Vaker wel dan niet een defecte turbo is het gevolg van een aantal andere primaire motor defect dat niet kan worden genezen door gewoon het vervangen van de turbo. Een turbo is zo goed als de motor wordt aangebracht en de persoon montage kan niet verwachten dat een nieuwe turbo om de onderliggende motor problemen te genezen.